Časté dotazy - FAQ

Jak nakupovat v shopu Olejecz.cz

  1. Můžu si objednat bez registrace? Zboží lze objednávat i bez registrace, ale pokud jste registrovaný uživatel, nebo pokud se zaregistrujete a objednáte, všechny Vaše objednávky budou pečlivě uloženy v našem systému, takže pokud by nastal problém, můžeme ji lépe dohledat.

    Registraci můžete provést zde.

  2. Je možný osobní odběr? Zboží lze odebírat i osobně na prodejně na adrese Madoil, s.r.o., Sovadinova 10, Břeclav, 690 02., ale pouze v tom případě, když se objednávka uskuteční přes e-shop.
  3. Jaké jsou možnosti platby? Nyní máte možnost uhradit objednané zboží platbou na dobírku, bankovním převodem (formou zálohové faktury), nebo osobně na prodejně Madoil, s.r.o.
  4. Jak mám objednat filtry? Filtry můžete objednávat v sekci „Filtry“. Zde je možnost koupit vzduchové, olejové a palivové filtry.Pokud ale nevíte, jaký typ filtry potřebujete do Vašeho automobilu, nebo budete chtít jiný typ filtru, můžete si jej vyhledat na stránkách firmy Filtron a následně objednat v našem e-shopu.Pokud ani pak nebudete vědět jaký filtr objednat, nebo nenaleznete-li v sekci požadovaný filtr, vyplňte tento formulář. Na jeho základě Vás budeme informovat o ceně filtru.
  5. Jak a kdy mohu stornovat (zrušit) zadanou objednávku? Objednávku lze stornovat pouze v den objednání a to do 14:00. Pokud objednáte po 14:00, objednávku můžete stornovat do 14:00 následujícího dne.Způsoby stornování objednávky:Napište na e-mail: radka.srankova@madoil.cz

    nebo
    Zavolejte na tel.: 603 214 880, nebo 519 321 573

    Vždy uvádějte číslo objednávky.

  6. Co mám dělat, když potřebuji produkt, který není ve Vaší nabídce? Naše firma nabízí mnohem širší portfolio výrobků, než najdete na e-shopu. Pokud tedy poptáváte výrobek, který jste zde nenašli, využijte našeho poptávkového formuláře, nebo napište svůj požadavek na info@madoil.cz. My Vaši poptávku zpracujeme a zpět Vám na Váš e-mail zašleme konkrétní cenovou nabídku, popřípadě Vás bude kontaktovat náš obchodník, který s Vámi dořeší podrobnosti k poptávanému produktu.
  7. Reklamace Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) nebo telefonicky ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. Po této době se zásilka považuje za kompletní a vystavujete se tak nebezpečí, že Vaše reklamace nebude uznána. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě provozovny prodávajícího: Madoil, s.r.o., Sovadinova 10, 690 02 Břeclav nebo na e-mailové adrese info@madoil.cz. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.Zde si můžete stáhnout reklamační list.
  8. Jak posíláte zásilku?Pro zasílání využíváme služeb společnosti PPL CZ, s.r.o.

    Většinu balíků zasíláme přes službu PPL Standard. Jedná se o zásilky do 30 kg.

    Pokud ale objednáte zboží těžší než 30 kg, nebo zboží, které nelze touto službou zaslat (autobaterie, hořlaviny, atd.), zasíláme zboží přes službu PPL SPRINT, jedná se o paletovou přepravu. Bohužel o tohoto druhy přepravy nelze udat paušální cenu poštovného, proto se cena stanovuje dle váhy zásilky a kilometrů.

    Pokud se jedná o zásilku na Slovensko, cena balíku se stanovuje také dle váhy zásilky a kilometrů.

  9. Potřebuji olej do svého auta/motorky, ale nevím jaký. Co mám dělat? Pokud chcete objednat olej, ale nevíte, který přesně se hodí do Vašeho automobilu nebo motorky, využijte našeho poptávkového formuláře, nebo napište svůj požadavek na info@madoil.cz. My Vaši poptávku zpracujeme a zpět Vám na Váš e-mail zašleme konkrétní cenovou nabídku, popřípadě Vás bude kontaktovat náš obchodník, který s Vámi dořeší podrobnosti k poptávanému produktu.